Aktualizacja danych Klienta
Sprawdź dlaczego to ważne.
- Twoja prywatność i bezpieczeństwo
Chcemy mieć pewność, że wiadomości kierowane do Ciebie będą trafiały na właściwy adres.
- Wymogi regulacyjne
Klient jest zobowiązany do aktualizacji swoich danych kontaktowych oraz dokumentu tożsamości.
- Dostęp do informacji
Mając aktualne dane kontaktowe mamy możliwość na bieżąco informować Cię o zmianach w usługach i nowościach, które mogą być dla Ciebie istotne.
Bądź zawsze na bieżąco i zyskuj – zaktualizuj swoje dane.
Adres e-mail:
- Wygodny i szybki kontakt w każdej sprawie: mając Twój adres e-mail możemy szybko odpowiedzieć na Twoje pytania lub wątpliwości
- Jeżeli wyrazisz zgodę na przetwarzanie danych w celach marketingowych, zyskasz dostęp do informacji o ofercie
- Dowiesz się o usługach dodatkowych wspierających inwestowanie
Numer telefonu komórkowego:
- Bezpieczeństwo Twoich finansów: mając Twój aktualny numer, możemy skontaktować się z Tobą w celu potwierdzenia wybranych operacji wykonywanych na Twoim koncie.
- Dostęp do nowości w ofercie
- Informacje o ofertach publicznych akcji, obligacji, certyfikatów inwestycyjnych
Jak możesz zaktualizować dane? Wybierz dogodny dla siebie sposób:
- logując się do systemu transakcyjnego CDMInternet https://www.cdm24.pl/ w sekcji ustawienia
- dzwoniąc na Infolinię TeleCDM:
- 801 140 490 (opłata za jeden impuls)
- +48 (22) 591 24 90 (opłata wg taryfy operatora)
- odwiedzając najbliższy Punkt Usług Maklerskich (dawniej POK CDM)
Serdecznie zapraszamy do aktualizacji danych.