Wypłaty z rachunku inwestycyjnego
Wypłata środków pieniężnych z rachunku inwestycyjnego może zostać zrealizowana w formie gotówkowej lub bezgotówkowej (przelew).
Dokonywanie wypłaty gotówkowej jest możliwe w tej jednostce Banku Pekao S.A. posiadającej punkt kasowy, gdzie znajduje się Punkt Usług Maklerskich (dawniej Punkt Obsługi Klientów CDM), w której złożono dyspozycję wypłaty gotówkowej.
Dyspozycja przelewu może być złożona:
- w Punkcie Usług Maklerskich Biura Maklerskiego Pekao (dawniej POK CDM),
- za pośrednictwem serwisu TeleCDM dzwoniąc na numer 801 140 490 (opłata za jeden impuls) lub +48 22 591 24 90 (stawka wg cennika operatora),
- za pośrednictwem serwisu CDMInternet,
- za pośrednictwem serwisu CDMMobile.
Dyspozycja przelewu środków pieniężnych z rachunku inwestycyjnego może być wykonana tylko na rachunek bankowy, który jest prowadzony na rzecz posiadacza rachunku inwestycyjnego lub inny rachunek, w związku z realizacją złożonego przez Klienta zlecenia dotyczącego obrotu instrumentami finansowymi .
Złożenie dyspozycji przelewu w serwisie TeleCDM i CDMMobile jest możliwe tylko na rachunek bankowy uprzednio zdefiniowany w PUM (dawniej POK CDM) lub w serwisie CDMInternet.
Dyspozycja przelewu może być przyjęta jako jednorazowa lub stała.
Dyspozycja stała może dotyczyć:
- przelewu odsetek od obligacji, wykupu lub dywidendy,
- przelewu dostępnych środków po rozliczeniu sesji.
Istnieje możliwość złożenia dyspozycji z datą przyszłą (maksymalnie 30 dni do przodu). Taka dyspozycja może być przez Klienta anulowana przed jej realizacją.