TeleCDM - komfort i wygoda

TeleCDM jest serwisem dostępnym w ramach usługi CDM24. Serwis skierowany jest do wszystkich Klientów CDM Pekao, którzy chcą komfortowo i wygodnie zarządzać rachunkiem inwestycyjnym przez telefon.

Poprzez serwis TeleCDM masz dostęp do następujących funkcji:

Składanie zleceń i dyspozycji w zakresie m.in.:

  • zawierania transakcji nabycia lub zbycia instrumentów finansowych (np. akcje, obligacje, kontrakty terminowe, opcje) na rynkach zorganizowanych,
  • inwestowania na rynkach zagranicznych,
  • anulowania oraz modyfikacji zleceń nabycia lub zbycia instrumentów finansowych,
  • zapisu na papiery wartościowe w ramach oferty publicznej w tym w ramach wykonania prawa poboru, jeżeli nie jest to sprzeczne z warunkami oferty,
  • zamiany obligacji, jeżeli nie jest to sprzeczne z warunkami emisji,
  • wydania przez CDM Pekao na wniosek Klienta dokumentów związanych z prowadzonym rachunkiem.

Zarządzanie rachunkiem inwestycyjnym w zakresie m.in.:

  • aktualizacji danych (adresu korespondencyjnego, adresu zameldowania, dokumentu tożsamości, adresu zamieszkania do celów podatkowych, numeru NIP, Urzędu Skarbowego, numeru telefonu do oddzwaniania, numeru telefonu do SMS, adresu e-mail),
  • zablokowania rachunku na wniosek posiadacza,
  • wystawienia świadectwa depozytowego,
  • konwersji akcji imiennych na akcje na okaziciela zdeponowanych w CDM Pekao.
  • Do jakich funkcji mam dostęp przez TeleCDM?

    Składanie zleceń i dyspozycji w zakresie:

    • zawierania transakcji nabycia lub zbycia instrumentów finansowych (np. akcje, obligacje, kontrakty terminowe, opcje) na rynkach zorganizowanych,
    • inwestowania na rynkach zagranicznych,   
    • anulowania oraz modyfikacji zleceń nabycia lub zbycia instrumentów finansowych,
    • zapisu na papiery wartościowe w ramach oferty publicznej, w tym w ramach wykonania prawa poboru, jeżeli nie jest to sprzeczne z warunkami oferty,
    • zamiany obligacji, jeżeli nie jest to sprzeczne z warunkami emisji,
    • wydania przez CDM Pekao na wniosek Klienta dokumentów związanych z prowadzonym rachunkiem,
    • funduszy inwestycyjnych.

    Wykonywanie przelewów:

    • środków pieniężnych z rachunku pieniężnego na uprzednio wskazany rachunek bankowy którego jesteś  posiadaczem lub współposiadaczem,
    • środków pieniężnych na inny rachunek inwestycyjny, którego jesteś posiadaczem lub współposiadaczem w CDM Pekao,
    • cykliczne z rachunku inwestycyjnego na uprzednio wskazany rachunek bankowy lub inny rachunek pieniężny, którego jesteś posiadaczem lub współposiadaczem,

    Zarządzanie rachunkiem inwestycyjnym w zakresie m.in.:

    • aktualizacji danych (adresu korespondencyjnego, adresu zameldowania, dokumentu tożsamości, adresu zamieszkania do celów podatkowych, numeru NIP, Urzędu Skarbowego, numeru telefonu do oddzwaniania, numeru telefonu do SMS, adresu e-mail),
    • zablokowania rachunku na wniosek posiadacza,
    • wystawienia świadectwa depozytowego,
    • konwersji akcji imiennych na akcje na okaziciela zdeponowanych w CDM Pekao.

    Zarządzanie przyznanymi kredytami w zakresie:

    • uruchomienia kredytu na zakup papierów wartościowych jeżeli warunki kredytu przewidują jego uruchomienie na podstawie dyspozycji złożonej w CDM Pekao,
    • spłaty kredytu w formie linii kredytowej lub kredytu na rynek pierwotny IPO.
    Dodatkowo w serwisie automatycznym (IVR) możesz:
    • uzyskać informację o stanie rachunku pieniężnego i rachunku papierów wartościowych,
    • uzyskać informację o stanie realizacji bieżących zleceń i o aktywnych zleceniach,
    • zmienić numer PIN.

    Wykaz wszystkich operacji dostępnych w serwisie TeleCDM znajdziesz w Komunikacie.

  • Jak złożyć zlecenie w TeleCDM?
    • wybierz numer telefonu: 801 140 490 lub +48 22 591 24 90
    • z klawiatury telefonu wybierz cyfrę 1
    • wprowadź swój numer klienta i zatwierdź #
    • wprowadź numer PIN i zatwierdź #
    • zostaniesz połączony z konsultantem, który przyjmie zlecenie
  • Jak sprawdzić stan rachunku w TeleCDM?
    • wybierz numer telefonu: 801 140 490 lub +48 22 591 24 90
    • z klawiatury telefonu wybierz cyfrę 2
    • wprowadź swój numer klienta i zatwierdź #
    • wprowadź numer PIN i zatwierdź #
    • z klawiatury telefonu wybierz cyfrę 1
      • jeżeli chcesz sprawdzić stan rachunku pieniężnego, wybierz cyfrę 1
      • jeżeli chcesz sprawdzić stan rachunku papierów wartościowych, wybierz cyfrę 2
      • jeżeli chcesz sprawdzić wycenę portfela, wybierz cyfrę 3
  • Jak sprawdzić stan realizacji zlecenia w TeleCDM?
    • wybierz numer telefonu: 801 140 490 lub +48 22 591 24 90
    • z klawiatury telefonu wybierz cyfrę 2
    • wprowadź swój numer klienta i zatwierdź #
    • wprowadź numer PIN i zatwierdź #
    • z klawiatury telefonu wybierz cyfrę 2
      • jeżeli chcesz uzyskać informację o realizacji zleceń na bieżącej sesji, wybierz cyfrę 1
      • jeżeli chcesz uzyskać informację o aktywnych zleceniach, wybierz cyfrę 2
  • Jak mogę zmienić swój PIN w TeleCDM?
    • wybierz numer telefonu: 801 140 490 lub +48 22 591 24 90
    • z klawiatury telefonu wybierz cyfrę 3
    • wprowadź swój numer klienta i zatwierdź #
    • wprowadź numer PIN i zatwierdź #
    • zostaniesz poproszony o wprowadzenie, z klawiatury telefonu, nowego numeru PIN
  • Jak korzystać z pomocy technicznej w TeleCDM?
    • wybierz numer telefonu: 801 140 490 lub +48 22 591 24 90
    • z klawiatury telefonu wybierz cyfrę 4
    • zostaniesz połączony z konsultantem, który odpowie na Twoje pytania związane z obsługą systemów Centralnego Domu Maklerskiego Pekao S.A.
  • Jak połączyć się z konsultantem TeleCDM?
    • wybierz numer telefonu: 801 140 490 lub +48 22 591 24 90
    • z klawiatury telefonu wybierz cyfrę 0
    • zostaniesz połączony z konsultantem
  • Jak odblokować dostęp do rachunku inwestycyjnego za pośrednictwem TeleCDM?

    Jeżeli posiadasz  niezablokowany dostęp do serwisu automatycznego (IVR) odblokowanie jest możliwe w TeleCDM.

    Jeżeli posiadasz dostęp wyłącznie do serwisu telefonicznego Konsultantów odblokowanie możliwe jest w Punkcie Obsługi Klientów CDM S.A.

    Jeżeli zablokowany został serwis CDMInternet lub CDMMobile a posiadasz aktywny serwis automatyczny (IVR), odblokowanie jest możliwe po zalogowaniu się do aktywnego serwisu.

    Pamiętaj, że automatyczne odblokowanie serwisu CDMInternet lub CDMMobile , następuje po godzinie 24:00.

    Jeśli błędnie zalogujesz się do dwóch serwisów, nastąpi blokada wszystkich serwisów. Odblokowanie będzie możliwe po zalogowaniu się do rachunku inwestycyjnego i potwierdzeniu dyspozycji przez Konsultanta TeleCDM (wymagany jest  aktualny numeru do oddzwaniania). Jeżeli nie posiadasz aktualnego numeru do oddzwaniania odblokowanie możliwe jest tylko w Punkcie Obsługi Klientów CDM Pekao S.A.

  • Jak korzystać z serwisu TeleCDM?

    Aby skorzystać z serwisu TeleCDM, musisz przygotować swój numer Klienta oraz numer PIN.

    W celu wykonania operacji:

    • zadzwoń pod numer  801 140 490
    • zaloguj się w serwisie,
    • postępuj zgodnie ze wskazówkami, które usłyszysz po wybraniu numeru odpowiadającego danej operacji.

    W każdej chwili możesz:

    • powrócić do głównego menu serwisu wybierając w telefonie klawisz "9" lub
    • połączyć się z konsultantem wybierając klawisz "0".

INFOLINIA:

801 140 490*

22 591 24 90**

*(opłata za jeden impuls)

**(opłata wg taryfy operatora)