TeleCDM

TeleCDM jest serwisem dostępnym w ramach usługi CDM24

Serwis skierowany jest do wszystkich Klientów CDM Pekao, którzy komfortowo i wygodnie chcą zarządzać rachunkiem inwestycyjnym przez telefon.   

Wygodne dysponowanie rachunkami inwestycyjnymi przez telefon

Za pośrednictwem telefonu z funkcją wybierania tonowego możesz zarządzać rachunkami inwestycyjnymi:

  • w serwisie automatycznym przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu,
  • za pośrednictwem konsultanta od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 20.00.

Za pośrednictwem TeleCDM możesz również połączyć się z naszym doradcą w Punkcie Obsługi Klientów.

Serwis TeleCDM jest dostępny pod następującymi numerami:

801 140 490Dla połączeń krajowych z telefonów stacjonarnych.Koszt - opłata za jeden impuls
22 591 24 90Dla połączeń z zagranicy oraz z telefonów komórkowych.Koszt połączenia - według taryfy operatora

Aktywacji karty kodów jednorazowych możesz dokonać pod numerem:

22 591 22 12Dla połączeń krajowych i z zagranicy oraz z telefonów komórkowych.Koszt połączenia - według taryfy operatora

 Infolinia dla serwisu CDMInternet dostępna jest pod numerami:

801 110 502Dla połączeń krajowych z telefonów stacjonarnych.Koszt - opłata za jeden impuls
22 591 25 95Dla połączeń z zagranicy oraz z telefonów komórkowych.Koszt połączenia - według taryfy operatora

TeleCDM - komfort i wygoda

Za pośrednictwem TeleCDM masz wygodny dostęp do swojego rachunku inwestycyjnego bez wychodzenia z domu.

Więcej o TeleCDM

Dlaczego warto korzystać?

Jeśli jesteś Klientem ceniącym sobie komfort i wygodę inwestowania bez wychodzenia z domu, a telefon jest dla Ciebie wygodnym narzędziem, umożliwiającym zdalny dostęp do rachunku inwestycyjnego - TeleCDM jest właśnie dla Ciebie!

Jak zacząć inwestować?

INFOLINIA:

801 140 490*

22 591 24 90**

*(opłata za jeden impuls)

**(opłata wg cennika operatora)