Jak zacząć inwestować korzystając z narzędzi CDM24?
-
Co to jest Identyfikator Klienta?
Identyfikator Klienta to unikalny numer przypisany Klientowi. Identyfikator będzie używany podczas logowania we wszystkich serwisach CDM24.
-
Co to jest numer PIN?
PIN to czterocyfrowy numer nadany przez system informatyczny. Jest on wykorzystywany do identyfikacji Klientów korzystających z usługi TeleCDM oraz jako hasło startowe w serwisie CDMInternet.
-
W jaki sposób aktywować kartę kodów jednorazowych?
Pierwsza karta kodów jednorazowych może być aktywowana wyłącznie w serwisie TeleCDM. Kolejne karty mogą być aktywowane dodatkowo również w serwisie CDMInternet (zakładka – Ustawienia)
-
Jakie są wymagania dotyczące haseł w systemie CDMInternet?
Hasło może zawierać od 8 do 16 znaków, składać się z cyfr, małych i wielkich liter oraz znaków specjalnych np.: ! @ $ % & - = + ". Niedopuszczalne są polskie znaki diakrytyczne: ą, ć, ę, ó, ł, ń, ś, ź, ż.
-
Czy hasło w CDMInternet będzie wpisywane w całości, czy tylko wybrane znaki?
W CDMInternet Klient wpisuje tylko w losowo wybranych przez system polach znaki z ustanowionego hasła.
-
Czy Klient musi ustanowić hasło do każdego z rachunków, na których jest uprawniony do działania?
W systemie CDMInternet klient posiada unikalny identyfikator oraz swoje własne hasło (przy pierwszym logowaniu hasłem jest PIN), które pozwala mu na korzystanie ze wszystkich rachunków, do których ma uprawnienia bez konieczności ponownego logowania się do serwisu. Do logowania w serwisie TeleCDM Klient używa tego samego identyfikatora oraz numeru PIN, co także daje mu dostęp do wszystkich rachunków.
-
W jaki sposób Klient autoryzuje dyspozycje w CDMInternet?
W systemie CDMInternet można autoryzować dyspozycje za pomocą karty kodów jednorazowych lub przy użyciu kodów SMS.
-
Czy Klient może dodatkowo autoryzować dyspozycje w TeleCDM?
Tak, Klient może włączyć autoryzację dyspozycji w TeleCDM. Dyspozycje w tym kanale obsługi autoryzowane są za pomocą karty kodów jednorazowych.
-
W jaki sposób Klient otrzymuje kody PIN i karty kodów jednorazowych TAN?
Klient może ustanowić PIN drogą telefoniczną lub otrzymać drogą pocztową na adres korespondencyjny Klienta. Karta kodów jednorazowych TAN wysyłana jest na adres korespondencyjny Klienta.
-
W jaki sposób pobrać potwierdzenie zawarcia transakcji?
Zasady przekazywania Klientom informacji o przeprowadzanych transakcjach określone są w Komunikacie dla Klientów.