Banner

 

 
  Upewnij się, że Twoje dane w systemie CDM24 są aktualne.
Jest bardzo istotne w celu zapewnienia bezpiecznego dostępu i szybkiego kontaktu.
 
 
  Przed nami fuzja operacyjna, czyli połączenie systemów dawnego CDM Pekao z systemami Biura Maklerskiego Pekao.  
  Wraz z połączeniem systemów zmienią się m. in.:  
 
- logowanie do CDM24 - do zalogowania będzie potrzebny kod SMS
- metoda autoryzacji – kartę kodów jednorazowych zastępujemy kodami SMS
 
 
 
ikona

Zaktualizuj numer telefonu do SMS.

Już wkrótce bez kodu SMS nie zalogujesz się w systemach internetowych i telefonicznych – tak jak to ma miejsce w bankowości elektronicznej.
ik2
Zadbaj o wszystkie poprawne dane.
SPRAWDŹ:
- numer telefonu (może być to ten sam numer, który używany jest do potwierdzania SMS),
- adres korespondencyjny,
- adres e-mail.
 ik3

Zarządzaj skutecznie rachunkiem.

Jeśli korzystasz jeszcze z metody autoryzacji w formie karty kodów jednorazowych – jak najszybciej zmień autoryzację na kody SMS, już wkrótce będzie to jedyna dostępna metoda autoryzacji.
 
 

Jak zaktualizować dane?

 
 
ik4
ONLINE

Zaloguj się do systemu transakcyjnego CDMInternet https://www.cdm24.pl/

Przejdź do sekcji Ustawienia lub kliknij na swoje imię i nazwisko (widoczne po lewej stronie)
w sekcji „Moje dane” sprawdź i, w razie potrzeby, zaktualizuj
- numer telefonu do SMS
- adres korespondencyjny
- numer telefonu do kontaktu
w zakładce Bezpieczeństwo – „Zarządzanie autoryzacją” zmień metodę autoryzacji na kody SMS (pamiętaj by podać numer telefonu do SMS).

 

ik5
TELEFONICZNIE
dzwoniąc na Infolinię TeleCDM:
- 801 140 490 (opłata za jeden impuls)
- +48 (22) 591 24 90 (opłata wg cennika operatora)
Przygotuj swój numer klienta i numer PIN do autoryzacji.

 

ik6
OSOBIŚCIE W PLACÓWCE
Przyjdź do najbliższego Punkt Usług Maklerskich (dawniej POK CDM), zabierz ze sobą aktualny dowód tożsamości.
 
 

button

 
 

INFOLINIA:

801 140 490*

22 591 24 90**

*(opłata za jeden impuls)

**(opłata wg cennika operatora)