TeleCDM
Serwis telefoniczny dostępnym w ramach usługi CDM24
Serwis skierowany jest do wszystkich Klientów, którzy komfortowo i wygodnie chcą zarządzać rachunkiem inwestycyjnym przez telefon.
Wygodne dysponowanie rachunkami inwestycyjnymi przez telefon
Za pośrednictwem telefonu z funkcją wybierania tonowego możesz zarządzać rachunkami inwestycyjnymi:
- w serwisie automatycznym przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu,
- za pośrednictwem konsultanta od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 20.00.
Za pośrednictwem TeleCDM możesz również połączyć się z naszym doradcą w placówce, której adres znajdziesz w wyszukiwarce.
Serwis TeleCDM jest dostępny pod następującymi numerami:
| dla połączeń krajowych z telefonów stacjonarnych |
| dla połączeń z zagranicy oraz z telefonów komórkowych |
Aktywacji karty kodów jednorazowych możesz dokonać pod numerem: | |
| dla połączeń krajowych i z zagranicy oraz z telefonów komórkowych. |
Infolinia dla serwisu CDMInternet dostępna jest pod numerami:
| dla połączeń krajowych z telefonów stacjonarnych |
| dla połączeń z zagranicy oraz z telefonów komórkowych |
Za pośrednictwem telefonu możesz:
Składać zlecenia i dyspozycje w zakresie m.in.:
- zawierania transakcji nabycia lub zbycia instrumentów finansowych (np. akcje, obligacje, kontrakty terminowe, opcje) w obrocie zorganizowanym,
- inwestowania na rynkach zagranicznych,
- anulowania oraz modyfikacji zleceń nabycia lub zbycia instrumentów finansowych,
- zapisu na papiery wartościowe w ramach oferty publicznej w tym w ramach wykonania prawa poboru, jeżeli nie jest to sprzeczne z warunkami oferty,
- zamiany obligacji, jeżeli nie jest to sprzeczne z warunkami emisji,
- wydania na wniosek Klienta dokumentów związanych z prowadzonym rachunkiem,
- funduszy inwestycyjnych.
Wykonywać przelewy:
- środków pieniężnych z rachunku pieniężnego na uprzednio wskazany rachunek bankowy, którego jesteś posiadaczem lub współposiadaczem,
- środków pieniężnych na inny rachunek inwestycyjny, którego jesteś posiadaczem lub współposiadaczem,
- cykliczne z rachunku inwestycyjnego na uprzednio wskazany rachunek bankowy lub inny rachunek pieniężny, którego jesteś posiadaczem lub współposiadaczem.
Zarządzać rachunkiem inwestycyjnym w zakresie m.in.:
- aktualizacji danych (dokumentu tożsamości, adresu korespondencyjnego, adresu zameldowania, dokumentu tożsamości, adresu zamieszkania do celów podatkowych, numeru NIP, Urzędu Skarbowego, numeru telefonu do oddzwaniania, numeru telefonu do SMS, adresu e-mail, zgód i oświadczeń),
- zablokowania rachunku na wniosek posiadacza,
- wystawienia świadectwa depozytowego,
- konwersji zdeponowanych akcji imiennych na akcje na okaziciela.
Dodatkowo w serwisie automatycznym (IVR) możesz m.in.:
- uzyskać informację o stanie rachunku pieniężnego i rachunku papierów wartościowych,
- uzyskać informację o stanie realizacji bieżących zleceń i o aktywnych zleceniach,
- zmienić numer PIN.
Wykaz wszystkich operacji dostępnych w serwisie TeleCDM znajdziesz również w Tabeli funkcji.
Szczegółowe informacje dotyczące rodzaju dyspozycji, które można składać z wykorzystaniem poszczególnych Kanałów zdalnych, a także dodatkowe warunki ich realizacji oraz numery telefonów i faksów, pod którymi są przyjmowane dostępne są w Komunikacie dla Klientów.

TeleCDM - komfort i wygoda
Za pośrednictwem TeleCDM masz wygodny dostęp do swojego rachunku inwestycyjnego bez wychodzenia z domu.
Dlaczego warto korzystać?
Jeśli jesteś Klientem ceniącym sobie komfort i wygodę inwestowania bez wychodzenia z domu, a telefon jest dla Ciebie wygodnym narzędziem, umożliwiającym zdalny dostęp do rachunku inwestycyjnego - TeleCDM jest właśnie dla Ciebie!