Pierwsze logowanie
Jak zalogować się do CDM24?
W celu zalogowania się do serwisu CDMInternet Biura Maklerskiego Pekao, należy wejść na stronę www.cdm24.pl, a następnie w polu Numer Klienta, wpisać indywidualny Identyfikator Klienta i zaakceptować wpis przyciskiem [Dalej].
Gdzie mogę odnaleźć Numer Klienta?
Numer klienta zwany również Identyfikatorem Klienta znajduje się w umowie świadczenia usług maklerskich lub w dowolnym Punkcie Usług Maklerskich (dalej: „PUM") BM Pekao (dawniej POK CDM), lista placówek jest dostępna tutaj.
Przed wizytą prosimy o kontakt telefoniczny z wybranym PUM w celu potwierdzenia godzin pracy placówki.
W jaki sposób mogę zamówić nowy numer PIN do serwisu CDM24?
Nowy numer PIN możesz zamówić:
- telefonicznie pod numerami pod numerami telefonów: 801 140 490 (opłata za jeden impuls), +48 (22) 591 24 90 (opłata wg taryfy operatora), w dni robocze w godz. 8:00 - 20:00 - pod warunkiem posiadania w BM Pekao aktualnych danych w zakresie adresu korespondencyjnego oraz numeru telefonu do kontaktu.
- logując się do serwisu CDMInternet, w zakładce „Ustawienia" / „Hasło i PIN" / „Regeneruj PIN"
- osobiście w dowolnym PUM BM Pekao, lista dostępna w wyszukiwarce.
Dodatkowo informujemy, że wszystkie PUM BM Pekao obecnie są czynne od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach 10:00 - 16:00.
Przed wizytą prosimy o kontakt telefoniczny z wybranym PUM w celu potwierdzenia godzin pracy placówki.
W jaki sposób otrzymam numer PIN do serwisu CDM24?
Numer PIN możesz otrzymać:
- po kontakcie ze strony pracownika Infolinii, tworząc go samodzielnie na klawiaturze telefonu po przełączeniu do serwisu,
- listem zwykłym na wskazany w PUM Pekao adres korespondencyjny.