Aktualizacja danych Klienta

Sprawdź dlaczego to ważne.

  • Twoja prywatność i bezpieczeństwo
    Chcemy mieć pewność, że wiadomości kierowane do Ciebie będą trafiały na właściwy adres.
  • Wymogi regulacyjne
    Klient CDM jest zobowiązany do aktualizacji swoich danych kontaktowych oraz dokumentu tożsamości.
  • Dostęp do informacji
    Mając aktualne dane kontaktowe mamy możliwość na bieżąco informować Cię o zmianach w usługach i nowościach, które mogą być dla Ciebie istotne.  

Bądź zawsze na bieżąco i zyskuj – zaktualizuj swoje dane.

Adres e-mail:

  • Wygodny i szybki kontakt w każdej sprawie: mając Twój adres e-mail możemy szybko odpowiedzieć na Twoje pytania lub wątpliwości.
  • Jeżeli wyrazisz zgodę na przetwarzanie danych w celach marketingowych, zyskasz dostęp do informacji o ofercie.
  • Dowiesz się o usługach dodatkowych CDM: szkoleniach, webinariach i analizach inwestycyjnych. 

Numer telefonu komórkowego:

  • Bezpieczeństwo Twoich finansów: mając Twój aktualny numer, możemy skontaktować się z Tobą w celu potwierdzenia wybranych operacji wykonywanych na Twoim koncie.
  • Dostęp do nowości w CDM Pekao 
  • Informacje o ofertach publicznych akcji, obligacji, certyfikatów inwestycyjnych 

Jak możesz zaktualizować dane? Wybierz dogodny dla siebie sposób:

  • logując się do systemu transakcyjnego CDMInternet https://www.cdm24.pl/ w sekcji ustawienia
  • dzwoniąc na Infolinię TeleCDM:
    • 801 140 490 (opłata za jeden impuls) 
    • +48 (22) 591 24 90  (opłata wg taryfy operatora)
  • odwiedzając najbliższy Punktu Obsługi Klientów 

Serdecznie zapraszamy do aktualizacji danych. 

CDMInterenet logowanie

 




INFOLINIA:

801 140 490*

22 591 24 90**

*(opłata za jeden impuls)

**(opłata wg taryfy operatora)